VivaPia

söndag, oktober 02, 2005

Ny Medlem

Jag har en hel massa bilder att lägga upp och stick-händelser att rapportera om. Anledningen till att jag inte har gjort det tidigare är att när jag har haft lite tid över den senaste veckan är att jag har lockats av att sticka på M's tröja. Helt galet. 15 cm framstycke finns nu!

Jag har även gått med i Rowan, så 2 nummer av tidningen kommer att dimpa ner i min brevlåda under året. Här är de fina garnen som jag fick för att jag gick med. Ett mönster till en scarf, men jag vill hellre göra något annat av dem. Har du något tips? Det är skööön, sköön, sköön kidsilk haze.

Det absulot roligaste som har hänt sen sist är att jag har köpt den jätteroliga tidningen "Rock Gods & Movie Stars" från Colinette. Dom har helt galna garn som ser ut som dread-hår i varierande tjocklek och färger. Jag ska göra en tröja i ett galet garn som är i färgen "dark umber".
Jo, någonting annat roligt är ju att jag har avslutat min väst, spana in den under "färdigt". Nu måste jag tillbaka till M's tröja!