VivaPia

måndag, februari 06, 2006

Halvvags uppfor berget...


Jag har kommit så här långt med M's sista ärm nu. Ungefär en 15-16 cm, men så långsamt går det när man bara stickar ett par varv varje dag, och lockas ta sig an nya projekt bara för att testa på nya garner man ser. Nedan ser ni min lilla vår-halsduk som jag stickar i ett garn som består av tre olika garn...?

Det är dags för mig att gå och lägga mig, men jag kommer inte kunna somna för idag är det SuperBowl, och alla tjoar och skriker när det blir mål. Istället för att sova ska jag sticka vidare på M's tröjärm, och lyssna på svensk nattradio. Jag älskar internet!


Jag är förresten ledsen att alla bilder är så stora, jag ska fixa det när jag kommer hem till Sverige och har tillgång till bättre bildredigerings program. Håll ut så länge!