VivaPia

torsdag, februari 23, 2006

Mus-foljetang

Jaha, idag ar det torsdag. Igar hade jag ytterligar besok av Husmusen, och den blev annu modigare pa natten och sprang omkring i mitt sovrum. Idag ska kvinnan jag hyr lagenheten av komma och placera ut musfallor. Jag tror att hon hade sana dar musen inte dor. Arligt talat bryr jag mig inte om ifall musen dor eller inte, jag vet ju att det kommer bli jag oavsett som far ta bort den anda.

Jag har anda fatt lite ro att sticka, sa nu har jag stickat upp allt Kid Silk Haze garn jag har, men UltraFemme ar fortfarande inte fardig! Jag har kollat runt i olika stickaffarer har, men ingen har garnet i den farg som jag behover. Alltsa kommer UltraFemme vila ett tag tills jag kommer tillbaka till Sverige, och sen kan jag besoka Wincent Garner for de har sakert ratt garn.

2 Comments:

At 6:28 em, Blogger grodan said...

Täckte du över skorna som jag tipsade om? G frågade om det var dina gamla dansmöss Lucia och Mucia som var i farten, men det är ju föga troligt. Den där G, hon är ju för tokig!

 
At 12:27 fm, Blogger Välklädd said...

Hihi. Ja, jag täckte överskorna, men nej, jag tror Lucia & Mucia är döda för länge sen. Men jag tycker fortfararande att namnen är fyndiga (OCH att G borde ha döpt sin kanin till Tarzan)!!

 

Skicka en kommentar

<< Home