VivaPia

fredag, februari 24, 2006

Undersokning!

Jag har surfat lite pa natet och hittat The Yarn Connections hemsida. Pa den star det att "The selection is one of the best in NYC". Det kan jag ju inte bestrida, jag hittade ju garnet till mig UltraFemme dar, men... ga inte dit om du kommer till New York och forvanta dig NY basta urval av garner! SnickSnack! Sa vart ska man ga och kopa garn om man ar i New York pa semester? Man kan ju tydligen inte lita pa vad affarerna sjalva skriver pa sina hemsidor!

Stockholms knitters har listat Purl SoHo och Habu textiles som de stallen de koper garn ifran i NewYork. Alltsa inte ett heltackande urval... Sa, jag ska personligen besoka ett antal garnaffarer i det stora Applet och ge er min asikt om dem! Det ar nagot att se fram emot, va? Jag har ju redan besokt:

Sa jag har gjort en liten lista pa de affarer jag borde besoka under mina 2 (tva!) sista veckor har:

Som ni ser sa ar det inte en liten lista, jag borde alltsa besoka en affar varje dag om jag ska hinna med det har! Vilken harlig utmaning!

1 Comments:

At 5:26 em, Blogger katarinaw said...

Vore jättekul att höra dina åsikter om garnutbudet i NYC! Vi skrev dit Purl & Habu för att det är dem några av oss besökt när vi verkligen har varit på plats, möjlighen finns det några vi bara beatällt ifrån, men det räknas inte riktigt tycker jag... ;)

Borde kanske göra en kategori med varifrån vi beställer garn också?

 

Skicka en kommentar

<< Home